HANGUL MOKYKLOS TAISYKLĖS
- Paslaugų teikėjo įsipareigojimai:
1.1. Organizuoti veiklą vadovaujantis LR įstatymais, studijos nuostatais, vidaus ir kitais teisės aktais.
1.2. Užtikrinti kokybišką ugdymo programų vykdymą.
1.3. Jeigu dėl susiklosčiusių objektyvių priežasčių numatytu laiku užsiėmimas negali įvykti, Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti užsiėmimo datą ir laiką, prieš tai įspėjęs Paslaugų gavėją (toliau – Klientas).
1.4. Užtikrinti saugią ir draugišką mokymosi aplinką visiems mokiniams.
1.5. Informuoti Klientus apie galimus pasikeitimus kursų grafike bent prieš 24 valandas (išskyrus force majeure atvejus).
1.6. Suteikti Klientams galimybę kreiptis dėl pagalbos ar klausimų, susijusių su kursų medžiaga ar organizaciniais aspektais.
- Kliento įsipareigojimai
2.1. Klientas, pradėdamas lankyti pamokas, patvirtina, kad susipažino ir sutinka su taisyklėmis.
2.2. Vaikai iki 18 metų gali lankyti pamokas tiek nuotoliniu būdu, tiek gyvai vykstančias mokykloje, tačiau mokymosi sutartis turi būti pasirašoma vieno iš tėvų (globėjų).
2.3. Klientas įsipareigoja per pamokas elgtis pagarbiai kitų atžvilgiu bei kitokiais būdais netrukdyti pamokų.
2.4. Jeigu laiku atvykti nespėjate arba dalyvauti negalite, būtina informuoti mokytoją.
2.5. Pamokos nėra įrašomos, taip pat jas įrašinėti patiems yra draudžiama dėl privačių asmenų apsaugos įstatymo. Jei paaiškėtų, kad pamokos buvo įrašinėjamos – sutartis su Klientu yra nutraukiama tą pačią dieną bei patraukiamas baudžiamąjai atsakomybei pagal LR įstatymus.
2.6. Klientas turi užtikrinti, kad jų pateikti kontaktiniai duomenys (el. paštas, telefonas) yra teisingi ir aktualūs, kad būtų galima laiku informuoti apie pasikeitimus.
2.7. Draudžiama naudoti vulgarų ar įžeidžiantį kalbėjimo toną tiek su mokytojais, tiek su kitais kursų dalyviais.
2.8. Klientas privalo gerbti intelektinės nuosavybės teises ir nesidalinti kursų medžiaga su trečiosiomis šalimis be Paslaugų teikėjo sutikimo.
2.9. Už nepilnamečių kelionę į pamokas ir iš jų, taip pat už elgesį ir nelaimingus atsitikimus pamokų metu atsako jų tėvai ar globėjai.
2.10. Draudžiama atvykti į pamokas apsvaigus nuo alkoholio ar psichotropinių medžiagų.
2.14. Klientas pats atsako už savo asmeninių daiktų saugumą.
2.15. Klientas įsipareigoja Paslaugų teikėjui atlyginti žalą už specialiai ar piktybiškai sugadintą klasės inventorių.
III. Atsiskaitymas ir pamokų lankymas
3.1. Apmokėjimas už pamokas, nusprendus lankyti kursus, turi įvykti prieš arba pirmos pamokos dieną. Individualiais atvejais gali būti sumokama vėliau, prieš tai pasitarus su mokytoju ar administatore/-iu.
3.2 Apmokėjimas gali vykti dvejais būdais: apmokant visą sumą iš karto arba išskaidant per keturis mėnesius. Mokant visą sumą iš karto yra pritaikoma 10% nuolaida.
3.2.1. Mokant išsimokėtinai, mėnesio įmoka yra skaičiuojama ne pagal faktiškai per mėnesį įvykusias pamokas, bet dalijant viso semestro sumą į keturias dalis.
3.4. Mokama suma priklauso nuo pasirinkto kurso.
3.5. Atsiskaitymas vyksta internetu per elektroninę bankininkystę arba pavedimu į MG Hangul banko sąskaitą nurodžius mokinio vardą, pavardę bei kursą.
3.7. Klientui praleidus pamoką ji nėra perkeliama ar pratęsiama.
3.8. Nusprendus pamokų nebelankyti pinigai už kursą nėra grąžinami.
3.9. Klientas gali keisti pasirinktą kursą į kitą (jei yra laisvų vietų) per pirmąsias dvi pamokas, prieš tai informavęs Paslaugų teikėją.
3.10. Už papildomas individualias konsultacijas ar pamokas taikomas atskiras mokestis, kuris nustatomas pagal Paslaugų teikėjo įkainius.